Jakub Polanka x Bibloo – nový trend komerčních kolaborací?

O online obchodu Bibloo jste nejspíš doposud nikdy neslyšeli. Vaše sousedka však možná ano. Bibloo může být pro ni zdroj všech těch kamínkových jeansů a triček  Armani nebo nových Micheal Kors kabelek za SALE price… uff. Lokální návrháře, nové koncepty, inovativní brandy, nebo jakoukoliv inspiraci, by jste v tomto obchodě hledali jen těžko – alespoň doposud.

Pro „Pražské“ je obchod Bibloo spojován s velkým prostorem  v horním patře OD Kotva, který je kamenným obchodem a showroomem pro online prodej. Moderní propojení socialistické Kotvy s barem může znít jako správná kombinace. I když dostal interiérový design v celkovém budgetu pravděpodobně prostor, výsledek zůstal mírně rozpačitý. Možná bude novým směrem kolaborace s jedním z nejznámějších tuzemských návrhářských jmen. Spojení s Jakubem Polankou se zatím zdá nejcelistvějším a nejvydařenějším počinem, který má tento mladý e-shop s velkými ambicemi za sebou.

Souhra jednoduchých ale přitom „eye-catchy“ mikin a triček od Jakuba Polanky je také doplněna šaty, kšiltovkami či ponožkami, trenčkoty, nebo kombinézami. Jarní barvy, moderní střihy a k tomu rukopis Jakuba dotvořili silný a moderní vizuál. Výběr fotografa i art direction se vyplatil. Jakub Polanka a Bibloo se tak stává jednou z prvním komerčních kolaborací, která kromě výroby zahrnuje i skutečně dobře promyšlenou prezentaci.  Zdá se, že na dobrém výsledku záleželo obou stranám.

Při kolaboracích se občas stává, že jedna nebo druhá strana se od výsledku oprostí. Designér nevnímá  „komerční“ zakázku jako své  „dítě“, a tak jí nevěnuje dostatek pozornosti. Bibloo samotné by ale bez Jakuba Polanky na uvedení jeho nové kolekce tolik známých tváří nedotáhlo. Stejně tak Jakub by jen stěží investoval tolik finančních prostředků do výroby a celkové produkce kolekce.

Win-win situace, která se zdá být dotažena do zdárného konce. Kolekci Fax OFF mají na sobě známé komerční postavy českého rybníčku stejně jako nezávislé trendsetterky. A když něco z kolekce uvidíte na sousedce, budete vědět, že projekt skutečně začal ovlivňovat i „normální online nákupy“. Možná se díky Bibloo stane komerční konzum přidanou hodnotou a podpoří nejenom práci lokálního designéra, ale také mu pomůže najít novou cílovou skupinu.  

Podobné texty

#BRANDLOVEㅣBODE: značka, která získala srdce Harryho Stylese

S novým rokem spouštíme také novou sérii #BRANDFOLIO, ve...

Rina Sawayana – star roku 2023, která září i letos

Japonská zpěvačka, modelka a nyní i herečka Rina Sawayama...

MÓDNÍ VĚŠTBA aneb co bylo a co bude: trendy pro rok 2024

Rok se s rokem sešel a módní svět zažívá...

Zimní Dr. Martens vás v mrazech zahřejí

Dr. Martens s vniřní stélkou v podobě umělého kožichu...