Vůdčím tématem Fashion Business Talku bude, jak z účasti na týdnu módy vytěžit maximum a učinit svou prezentaci skutečně efektivní. Konference je tedy určena přímo módním návrhářům, kteří se na módních týdnech prezentují nebo účast zvažují. O příležitostech, které v dnešní době fashion week pro módní značky představuje, a jak je využít, bude mluvit například zkušená módní editorka a hledačka nových módních talentů Jessica Michaultová. Michaultová naváže na bohaté zkušenosti ze společnosti Launchmetrics zaměřené na datovou analytiku a technologie a nabídne tipy a doporučení pro módní značky, jak efektivně pracovat se sociálními médii. Jessica Michaultová poprvé navštívila Mercedes-Benz Prague Fashion Week na jaře 2015, kdy v rámci fashion talku pod záštitou rádiové show Modeschau (Radio Wave) nabídla rady pro začínající módní značky a mladé návrháře se zahraničními ambicemi.
ph. Jan Černý
Dalším významným hostem Fashion Business Talku bude designérka s českými kořeny Martina Špetlová, která je součástí britské módní scény a vedle London Fashion Weeku se v minulosti představila i na přehlídkách MBPFW v Praze. Špetlová se podělí o zkušenosti ze spolupráce s britským obchodním domem Selfridges a přinese své tipy a poznatky týkající se etického fashion designu.
Seznam významných hostů doplní designérský pár David Longshaw a Kirsty Wardová, jejichž značka LONGSHAW WARD zaměřující se na oblečení a doplňky pro ženy se objevila se na londýnském fashion weeku či během týdnů módy v Miláně a Paříži.