Každodenní luxus

Co v dnešní době vlastně znamená luxus? Volný čas, zpomalení, útěk do přírody, večer z přáteli? Pro každého něco jiného. Luxus tedy není nutně synonymem pro materiálno jak by si mohl někdo myslet, určitě ne v nové kampani Zalanda, kde kontrastují luxusní značky s exteriéry přírody a příběhy obyčejných lidí.

Kampaň chce inspirovat a upozornit, že se Premium sekce na Zalando stává sekcí Designer. Je to celkem logický krok, protože málokdo hledal za Premium právě taková jména jako je Victoria Beckham nebo Mary Katranzou. A právě ona v nabídce nechybí. Stejně jako naši oblíbení severští minimalisté a bojovníci za udržitelnější módní průmysl Fillippa K nebo Bruuns Bazaar.

Jsme zvědaví, co dalšího nás na Zalandu čeká. Už teď je ale jasné, že tato platforma se vydala směrem, který nás baví.

Podobné texty

V zajetí ALO a Lululemon aneb jak athleisure vytlačuje tradiční high-end značky

V posledních letech dochází k dramatickému posunu v módním...

TRENDY 2025: co předpovídají přehlídková mola?

Rok 2024 plný mašlí, korzetů a červených detailů se...

FEBEN, IAMISIGO a Rave Review sa stali finalisty Zalando Visionary Award 2025

Dánská módní mekka znovu ožije v lednu. Kromě stálic...

Jaké make-up trendy ovládly TikTok?

S příchodem chladnějších měsíců obměňujeme nejen naše šatníky, ale...