Každodenní luxus

Co v dnešní době vlastně znamená luxus? Volný čas, zpomalení, útěk do přírody, večer z přáteli? Pro každého něco jiného. Luxus tedy není nutně synonymem pro materiálno jak by si mohl někdo myslet, určitě ne v nové kampani Zalanda, kde kontrastují luxusní značky s exteriéry přírody a příběhy obyčejných lidí.

Kampaň chce inspirovat a upozornit, že se Premium sekce na Zalando stává sekcí Designer. Je to celkem logický krok, protože málokdo hledal za Premium právě taková jména jako je Victoria Beckham nebo Mary Katranzou. A právě ona v nabídce nechybí. Stejně jako naši oblíbení severští minimalisté a bojovníci za udržitelnější módní průmysl Fillippa K nebo Bruuns Bazaar.

Jsme zvědaví, co dalšího nás na Zalandu čeká. Už teď je ale jasné, že tato platforma se vydala směrem, který nás baví.

Podobné texty

Vůně moře a ženskost: Klára Marie Bliss a Furiosa přichází s novou kolekcí šperků

Spojení české šperkařské značky Furiosa a nezaměnitelného rukopisu designérky...

Cvičte stylově. Jaká je kolekce Terezy Rosalie Kladošové a Kinoko?

Česká značka athleisure oblečení Kinoko uvádí svou první kolekci...

Jako by mě opustila všechna síla. Jaká je nová kniha od Lindy Bartošové?

Kniha, která vyšla 24. března, je souborem devíti otevřených...