Designéři s celé Evropy se mohou přihlásit do nové Zalando Visionary Award, která bude součástí už nadcházejícího týdne módy na sezónu SS24 v srpnu.
Novinka ocení vizionářské tvůrce a umožní návrhářům prezentovat nejen jejich úsilí v oblasti udržitelnosti, ale také jejich oddanost designu a kreativitě, inovaci a pozitivní sociální dopad, a podpoří je tak ve smysluplné změně v rámci módního průmyslu. Registrace je nyní otevřená, uzávěrka přihlášek pro značky je 2. května 2023.
„Cenou Zalando Visionary Award chceme podpořit značky, které sdílejí hodnoty Zalanda, a upozornit na iniciativy, které mohou přispět k pozitivnímu rozvoji módního průmyslu. Rozšíření záběru ceny o nové pilíře kreativity a designu, sociálního dopadu a inovací poskytuje jedinečnou příležitost prozkoumat více hledisek DNA u každé značky. Těší mě pozorovat, jak značky samy sobě kladou výzvy, a nemůžu se dočkat další inspirativní sezóny kodaňského týdne módy“, uvedla Lena Sophie Röper ze Zalanda.
Ocenění Zalando Visionary Award je založeno na třech pilířích: kreativitě a designu, sociálním dopadu a inovaci. Aby se uchazeči kvalifikovali do soutěže o cenu, musí kromě splnění požadavků na udržitelnost kodaňského týdne módy prokázat, jak se jim daří v jednom nebo více z následujících pilířů.
Vítěze vybere mezinárodní porota složená z předních odborníků v oboru, zástupců společnosti Zalando a přehlídkové komise kodaňského týdne módy (CPHFW). Vítěz bude zařazen do programu přehlídek kodaňského týdne módy pro sezónu jaro/léto 2024, který se bude konat 8.-11. srpna. Kromě toho získá cenu 50 000 eur a finanční podporu na produkci přehlídky.
Značky se mohou přihlásit vyplněním níže uvedeného formuláře.