Pride v módních kampaních i letos

Podpora LGBTQ+ komunitě v České republice pokračuje v kampaních mnoha značek. Z lokálních Pride podpořili například Lukáš Krnáč nebo Footshop se svou kampaní na společnou koleboraci s italskou značkou slunečních brýlí retrosuperfuture.

Pride na lokálním trhu podpořilo i Zalando, které představilo efekt Augmented Reality (AR) na Instagramu. „​Inkluze a diverzita lidí, životního stylu i přístupu jsou silně zakořeněné v DNA Zalanda,“ říká Dawid Pożoga, Market Lead pro Českou republiku. „​Věříme, že láska je svobodou každého a chceme využít našeho hlasu k vyjádření podpory všem hnutím, která bojují proti diskriminaci. Jako platforma dostupná všude v České republice, jsme se rozhodli, že i Pride by měla být dostupná všem v celé zemi. Proto vyzýváme všechny, aby použili naši speciální rozšířenou realitu a podpořili LGBTQIA+ komunitu,​“ dodává.

Na lokálním trhu představila svou kolekci nebo komunikaci na podporu Pride i značka Converse nebo Levi’s. 

Podobné texty

FEBEN, IAMISIGO a Rave Review sa stali finalisty Zalando Visionary Award 2025

Dánská módní mekka znovu ožije v lednu. Kromě stálic...

Jaké make-up trendy ovládly TikTok?

S příchodem chladnějších měsíců obměňujeme nejen naše šatníky, ale...

Slovensko zažilo světovou módní show

Ve čtvrtek 19. září se na bratislavském Náměstím Svobody...

Bruce Weber: My Education

V Galerii hlavního města Prahy začíná výstava světoznámého fotografa, kterou...