Podpora LGBTQ+ komunitě v České republice pokračuje v kampaních mnoha značek. Z lokálních Pride podpořili například Lukáš Krnáč nebo Footshop se svou kampaní na společnou koleboraci s italskou značkou slunečních brýlí retrosuperfuture.
Pride na lokálním trhu podpořilo i Zalando, které představilo efekt Augmented Reality (AR) na Instagramu. „Inkluze a diverzita lidí, životního stylu i přístupu jsou silně zakořeněné v DNA Zalanda,“ říká Dawid Pożoga, Market Lead pro Českou republiku. „Věříme, že láska je svobodou každého a chceme využít našeho hlasu k vyjádření podpory všem hnutím, která bojují proti diskriminaci. Jako platforma dostupná všude v České republice, jsme se rozhodli, že i Pride by měla být dostupná všem v celé zemi. Proto vyzýváme všechny, aby použili naši speciální rozšířenou realitu a podpořili LGBTQIA+ komunitu,“ dodává.
Na lokálním trhu představila svou kolekci nebo komunikaci na podporu Pride i značka Converse nebo Levi’s.