Jak “ prodat” kreativní duši?

Artspeak je agentura, která působí v oblasti módy, umění a designu. Toto léto se její team rozhodl podělit o své zkušenosti a to nás moc baví. Hlavním cílem je to, aby začínající značky a kreativci vystoupili ze svých ateliérů, představili tvorbu okolí a objevovali se víc na stránkách časopisů a v médiích.

Pokud tedy máte chuť dozvědět se něco víc o tom, jak funguje Public Relations, česká mediální scéna a práce novinářů, zapište si termíny 25. července nebo 29. srpna. Můžete se dozvědět, co ve skutečnosti znamená PR, jaký je rozdíl mezi ním a reklamou, jak dostat svou značku do povědomí, jak vznikají vztahy s novináři, nebo jak udržet pozornost, a jak připravit materiály, které novináře opravdu zajímají. Příhlasit se můžete tady. 

Pokud rádi soutěžíte, ve Fashion MAP vás potěšíme jedním vstupem na červencový seminář. Stačí, když budete tento článek shareovat z naší FB page ( veřejně – abychom o vás věděli) na vašem profilu, a pak se jen těšit, jestli se na vás usměje ARTSPEAK štěstí. 🙂 

Všichni kreativci, architekti, značky, mladí marketéři a další kreativní profese, nezapomeňte pro více informací mrknout i na FB akce.

Podobné texty

FEBEN, IAMISIGO a Rave Review sa stali finalisty Zalando Visionary Award 2025

Dánská módní mekka znovu ožije v lednu. Kromě stálic...

Jaké make-up trendy ovládly TikTok?

S příchodem chladnějších měsíců obměňujeme nejen naše šatníky, ale...

Laformela Main Line a nabitý módní podzim

Praha zažívá podzimní módní orgie. Po strhujícím debutu Radky...

Officina: prostor pro fantazii a měkkou zbroj rytířky

Po prvním představení na loňském Designbloku navazuje Tereza Rosalie...
Předchozí článek
Další článek