Česká značka On the Boat představuje svou aktuální kolekci „Meet her in the City“, která našla inspiraci ve filmových festivalech, především newyorském Tribeca. Linie dvaceti tří kusů je tentokrát určena hlavně pro společenské příležitosti.
On the Boat se na českém trhu dlouhodobě etabluje jako značka zaměřená na udržitelnou módu a upcycling použitého oblečení a během let si našla oblibu u nejedné známé osobnosti. I aktuální kolekce vznikla především upcyclingem pánských sak a kalhot, ale objevují se v ní i nové materiály, které autorka zkoumá právě s ohledem na jejich využití v rámci festivalových outfitů. Jedná se především o tyl a plavkovinu zastoupených v kolekci ve formě second skin sukní a topů.
Designérka značky Jana Horejšová svým osobitým stylem a nábojem, jakým značku prezentuje, strhla lokální módní scénu a její kousky si oblíbily celebrity i známé influencerky, herečky nebo hudebníci. „Jsem ráda, že si mé oděvy, ale hlavně filozofie udržitelnější módy a oblečení, kterému díky upcyklaci vdechneme nový život, nachází lokální publikum. Vzhledem k problematice módního průmyslu je pro mě důležité hledat udržitelnější cesty ve všech oblastech života, tedy i v módě“, říká designérka.
Kolekce nabízí dvacet tři modelů určených především pro společenské události, a to s ohledem na nadcházející filmový festival v Karlových Varech. Nechybí v ní saka s aplikací výrazných 3D květin, úzké i široké kalhoty, ale i zmiňované second skin sukně, které vypadají skvěle na jakékoliv formě postavy. Některé modely vznikly ve spolupráci s českou šperkařskou značkou Du Coeur.
Foto: archiv značky On the Boat