Slovenská značka NEHERA završila oslavy deseti let od svého znovuzrození otevřením vlastního obchodu na Slovensku, konkrétně v obchodním centru Eurovea. Po Vídni jde o druhý obchod v tomto regionu. A my se ptáme, chystá NEHERA obchod i v Česku?
Architektonicky čistý prostor stírá hranice mezi interiérem a exteriérem. Přináší do Bratislavy neobvyklý retailový koncept, který klade důraz na kvalitní materiály a elegantní jednoduchost. „Jsme rádi, že po Vídni otevíráme obchod také v Bratislavě, našem domovském městě. Jak je u nás zvykem, i tentokrát platí heslo less is beautiful – v obchodě uplatňujeme stejné principy jako při tvorbě samotných kolekcí, včetně nadčasovosti a překvapivé kreativity,“ komentuje Bibiána Zdútová ze značky NEHERA.
Exkluzivně pro tento obchod a své slovenské fanoušky a zákazníky přináší NEHERA velkou novinku – udržitelnou linii oblečení za mnohem nižší ceny, než na jaké byli zákazníci u NEHERA dosud zvyklí. Stejné materiály jako v hlavních kolekcích, stejní tvůrci, stejná kvalita, poloviční ceny. Tajemstvím je recyklace, symbolizovaná i „recyklovaným“ černým původním logem.
Koncept prodejny vznikl za přispění značky NEHERA, společnosti JANDL a architektonického studia Kilo / Honč.
„Udržitelnost v architektuře a módě pro nás představuje jakýsi přirozený a obnovitelný systém, jehož podstatné vlastnosti chceme a umíme zachovat a udržet. Základní koncepce řešení prostoru poukazuje na narativy, které jsou, mimo jiné, neodmyslitelně zastoupeny v díle zančky. Jemnost, krása, přirozenost a udržitelnost. I proto NEHERA nepotřebuje interiérový design – NEHERA je design. Obchodní prostor tak vytváří vztahy, pracuje se zážitkem, podněcuje nás, je inspirativní, živý, přirozený, esenciální a komunikativní. Opírá se o kontrasty a pracuje s dramaturgií. Jeho forma je výsledkem udržování podstatných vlastností a hledáním podstaty, nikoliv přesného typu,“ komentuje spolupráci studio Kilo / Honč.
Česko zatím na svůj vlajkový obchod NEHERA čeká. Značka už ale během roku slíbila prodejní Pop Up a my se ho nemůžeme dočkat.
Foto: archiv značky