Peek & Cloppenburg otevřel svůj šestý obchod v České republice

Peek & Cloppenburg pokračuje ve své expanzi v České republice otevřením šestého obchodu, který se s rozlohou 3200 metrů čtverečních nachází v Centru Černý Most, živém a moderním nákupním centru v Praze. Během prvního víkendu mohou zákazníci využít slevu 20 % na celý sortiment, která platí pro členy věrnostního programu nebo pro ty, kteří se jimi stanou. Pro všechny je připraven i doprovodný program – na místě nebude chybět DJ, beauty lounge, nápoje, káva a sladkosti.

Peek & Cloppenburg v Centru Černý Most nabídne na jednom patře oddělení dámské a pánské módy s výběrem asi 100 mezinárodně uznávaných módních značek pro ženy a muže, jako jsou Polo Ralph Lauren, Boss, Joop!, T. Hilfiger, CK Calvin Klein, Baldessarini, Marc O’Polo, Levis, Tommy Jeans, Guess, Lauren Ralph Lauren, Marc Cain, Jake*s Woman, Armani Exchange, HUGO, Calvin Klein Jeans, Review a mnoho dalších.

Cílem firmy je umožnit zákazníkům vytvořit perfektní outfit pro každou příležitost a v jakémkoliv stylu. Díky pečlivě koordinovanému sortimentu a mixu populárních vlastních značek se známými mezinárodními brandy si na své přijde opravdu každý. Nové uspořádání pak poskytne optimální orientaci a nabídne inspiraci prostřednictvím různorodých produktů. Další speciální oblastí je sportovní móda pro mladou cílovou skupinu vhodná pro každodenní nošení, která je absolutním trendem.

Peek & Cloppenburg tak plní svou strategii investic do maloobchodu. „Jsme rádi, že investujeme a otevíráme náš 6. obchod v České republice. I po tolika letech působení P&C v České republice se díváme dopředu a nadále expandujeme a zlepšujeme naši obchodní činnost,“ říká Mario Feist, regionální ředitel prodeje ve společnosti Peek & Cloppenburg.

Společnost P&C je zastoupena v 16 zemích včetně Německa, Rakouska, Švýcarska, Nizozemí, Polska, Chorvatska, České republiky, Maďarska, Lotyšska, Litvy, Rumunska, Slovinska, Slovenska, Bulharska, Srbska a Belgie.

Od 7. září až do konce víkendu nabídne Peek & Cloppenburg v rámci oslav otevření nového obchodu svým zákazníkům skvělou zábavu – make-up stánek, DJ, osvěžující nápoje a kávu. Kromě toho získají noví i stávající členové věrnostního programu od 7. do 10. září exkluzivní slevu 20 % na celý sortiment.

Podobné texty

Ukrajinská značka KSENIASCHNAIDER: Provokuje a boří hranice mezi realitou a digitálním světem

Think Inside the Box. Motto nejnovější kolekce ukrajinské značky KSENIASCHNAIDER...

Vlna nového začátku. Ve Zlíně se chystá další ročník Fashion Eventu Dotek.

Již potřinácté ovládne Zlín módní akce Fashion Event Dotek....

NEJIKONIČTĚJŠÍ POZVÁNKY NA MÓDNÍ PŘEHLÍDKY

Když jsme poprvé viděli Harryho Pottera, jak dostává obálku...