Ve čtvrtek 19. září se na bratislavském Náměstím Svobody prošlo padesát modelek a modelů, kteří předvedli průřez deseti lety od znovuzrození značky NEHERA v roce 2014. Nechyběly mezi nimi ani známé tváře slovenského showbiznisu jako Táňa Pauhofová – spolu s Aňou Geislerovou tvář aktuální kolekce značky, Nela Pocisková, Ema a Soňa Müllerovy, Barbora Brusková, Sasha Gachulincová, ale i Kamila Filipčíková, která přehlídku otevřela nebo Filip Hrivňák, který přehlídku uzavřel.
NEHERA před deseti lety vsadila na funkční pohodlí, minimalismus a kvalitu a udržitelnost použitých materiálů. Tato strategie se značce vyplatila – našla si zákazníky po celém světě. Mezi její největší trhy patří Japonsko, Čína nebo Jižní Korea. Své kolekce pravidelně představuje v Paříži na týdnu módy.
“Když jsme značku přebírali, měli jsme plány na její znovuzrození a hledali jsme cesty, jak jich nejlépe dosáhnout. Vyplatila se nám sázka na renomovaný kreativní tým, představení kreativního směru v Paříži a cesta jednoduchého designu a minimalismu s vysokým důrazem na kvalitu a inovativnost, který si snadno našel své zákazníky”, říká Bibiana Zdútová, šéfka značky NEHERA.
Emotivní show v hudebním doprovodu manžela Táni Pauhofové Jonatána Pastirčáka byla tím nejlepším, co náš region v poslední době nabídl. Pomineme – li, že značce přálo počasí, musíme vyzdvihnout skvělý výběr lokace. Fontána připravila působivou scénografii a modelky chodící kolem dokola i skvělý zážitek.
Foto: Matyáš Matlach, Vlado Vojtela pro Neheru