Asi není dne, kdy bychom v ulicích nepotkali hrdé nositele bot adidas originals, speciálně tří siluet vycházejících z fotbalové kultury – Gazelle, Samba a Handball Spezial. Jejich oblíbenost spočívá i v jednoduchosti stylingu, protože sedí doslova ke všemu. Můžete je kombinovat s kostýmkem do práce nebo na schůzku, s denimem i s letními šaty.
V kampani, kterou adidas představil v březnu, září všechny tři ikonické siluety – Gazelle, Samba a Handball Spezial. Původně sportovní boty vytvořené tak, aby vyhovovaly nejrůznějšímu zaměření – od tréninku, fotbalu, až po házenou – však od svého počátku ovlivnily místa, kultury i celá hnutí.
V režii a pod kameramanskou taktovkou Vincenta Haycocka, se v hlavní roli kampaně představil profesionální skateboardista a člen adidas skate týmu Carlisle Aikens. Jejich společná práce přináší nadčasovou energii i jednotné vizuální propojení. V jednom záběru beze střihu totiž společně sledujeme alegorické tablo tisíců tváří adidas Originals – příběhy různých lidí, komunit, identit a subkultur, které si značku s trojlístkem v logu zamilovaly.
Součástí kampaně je i série fotografií zachycující řadu osobností, které siluety nosí. Každá z nich je ráda kombinuje po svém a píše tak vlastní kapitolu nadčasových ikon. Představení legendárních Samb, Handball Spezial a Gazelle v různých místech a kontextech je hlavní myšlenkou celé kampaně. Jedna bota na tisíc způsobů.