01.12.2014

Čím dál více se nejen velcí hráči v módním průmyslu snaží zaujmout něčím jiným, než jen „novým odstínem růžové“. Snaží si nás připoutat humorem, příběhem nebo „tím správným“ pocitem. Přesně o tom jsou i fashion videa. Prezentování značky se dá totiž dělat na tisíc způsobů, jednoduše, plytce, nebo hodně originálně.

Ve Fashion MAP věříme, že fashion videa jsou dalším stupněm, jak kvalitně a originálně prezentovat nejen značku

Zahraniční značky díky budgetu a zkušenostem vědí, jak na to. Značka Free People tvoří více fashion videí než celá středoevropská módní scéna. Prezentuje svoji módu hodně dobře například i ve videoklipech, naposled se zpěvačkou Oh Land. Díváte se na kašmírový svetr a už ráno si pozpěvujete melodii. Možná ani nevíte jak a za chvíli se vám melodie spojí s touhou po něčem, co vás zahřeje, stejně jako holku ve videu. Free People Presents: Nothing is Over by Oh Land

Super způsob, jak zviditelnit nejenom novou kolekci, ale i režiséry, mladé herce nebo vdechnout značce tvář, je koncept videí návrhářky Rachel Antonoff. Low costově  a velice autenticky popsala například zrod lásky svých rodičů. Milé video, kde si zahrál i její bratr vás nejen pobaví, ale Rachelinu značku si budete určitě díky němu pamatovat. http://vimeo.com/77914794

Video brandu je známá věc. Viděli jste ji všude. Možná ale nevíte, že za takzvaným „sociálním experimentem“ ( lidi, co se neznají se mají poprvé v životě políbit) se skrývá experiment zcela odlišného druhu. Módní značce WREN se podařilo virálně dostat svoje oblečení na téměř všechny servery a tím pádem i blíž k zákazníkům.

Jak je to s fashion videami u nás?

Občas se něco zdánlivě nového objeví a pak zase zmizne. Naši designéři často nemají ani sezónní lookbook, takže vytvořit  fashion videa je pro naše značky skutečně okrajovou záležitostí. 

Před rokem se podařilo jedno umělecké video k podzimní kolekci značky La Formela. Temná nálada, skvělé prostory i na míru vytvořená hudba. To vše objektivem Mojmíra Bureše. Na premiéře v minulém roce jsme tajili dech. Snad se nám to podaří znova někdy příště. LaFormela 01

Další značkou, která ví, že prezentovat se pomocí audiovizuální tvorby neni vůbec na škodu, je ODIVI. Mladá značka ví, jak na své zákazníky. Neotřele. A tak kromě videí ke kolekcím, jste mohli vidět ODIVI i na louce (tady) nebo její backstage video z focení pod vodou. Tešíme se na příští tvorbu, protože tato značka toho určitě ještě mnoho řekne.  Backstage video - underwater photography

Chatty také vědí, jak na věci marketingové. Již delší dobu využívají nástroje jako crowdfunding, spojení s celebritami nebo videa - například toto: CHATTY

Ve Fashion MAP věříme, že fashion videa jsou dalším stupněm, jak kvalitně a originálně prezentovat nejen značku, ale i další věci které jsou s výrobou oblečení a jeho dopadem spojeny. V době nových technologií, kdy vám super video dokáže udělat i brácha, nevidíme problém, proč by se nemohlo hravým a chytrým způsobem rozvíjet i u nás. Držíme palce všem značkám a designérům a sami v redakci připavujeme na příští rok jedno video překvápko! 

Facebook icon
Google icon
Pinterest icon

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

22.08.2017
Kdysi se Skandinávie rovnala minimalizmu. Studená léta se promítla i do estetiky, jela se funkčnost,  kvalita...
19.08.2017
 Každý mladý brand ví, že cesta k úspěchu nikdy není taka přímočará. Je za ní kopec práce, náhodných setkání a...
15.08.2017
Emese Domos byla jedním z hostů předešlé sezony fashion weeku, a také maďarskou kontributorkou Fashion & Marketing...
13.08.2017
Melisa bydlí v Berlíně už dva roky. To je nejenom na město s obrovskou fluktuací kreativců a nových a nových start-upů...
08.08.2017
Myšlenka recyklovaných podprsenek a kalhotek se zrodila v hlavě švédské návrhářce Sofii Andersson. Recyklací není...
02.08.2017
Na přesahu do módy není u velkých značek nic nového, nás ve Fashion MAP ale baví,že Kopparberg se toho chytil...
  •  
  • 1 z 107
  •