designSUPERMARKET v červené

No a již za pár dní si můžete rovnou odškrtnout další  událost – designSUPERMARKET. Ten se v předvánočním čase hlásí již po sedmé. Málokdo dnes asi ještě tuší, že na začátku to byla vlastně akce studentů UMPRUM.
“designSUPERMARKET založili v roce 2007 studenti UMPRUM za účelem vytvořit akci, kde by mohli mladí designéři prezentovat a prodávat vlastní produkty širší veřejnosti. V té době měl málokdo vlastní showroom, obchod nebo e-shop. Dnes už je to úplně jinak,je výjimkou, pokud někdo vlastní prodej nemá. Jsme však rádi, že se k nám i přesto designéři hlásí” vysvětluje ředitelka festivalu Darina Zavadilová

Troufáme si říct, ze designSUPERMARKET jako jedna z mála akcí prezentuje skutečně profesionální design. Přihlášení autoři podléhají kurátorskému výběru a výsledkem je velká prodejní přehlídka české designérské špičky, k níž v posledních letech postupně přibývají i kvalitní zahraniční designéři. Součástí našeho kreativního týmu jsou mladé osobnosti českého designu. Architekturu má už druhým rokem na starosti studio deFORM – Jakub Pollág a Václav Mlynář a grafiku a celý vizuální styl Jan Kloss a Matěj Činčera. Dbáme na to, aby byl designSUPERMARKET akcí důstojnou pro autory a značky, které prezentuje. “ pokračuje Darina Zavadilová

Program nezačíná a nekončí jen nákupem originální tvorby  a zahřátím se při svařeném víně .Nabízí také kompaktní a nabitý doprovodný program, takže to spíš vypadá, jako když se místní designérská komunita  na chvíli  sloučí a protančí  prodloužený víkend. Kromě prodejných expozic si na designSUPERMARKETu  užijete workshopy, které jsou na programu každý den ( víc tady), výstavu autorských plakátů, výstavu německého, polského a norské designu a nakonec ještě třešničku na dortu v podobě  KOŽBA party, kde jako DJ zahraje taky Veronika Ruppert. Tento rok má designSUPERMARKET ještě jednu novinku – vizuálně si zvolil červenou barvu. „Červené barvě jsme přizpůsobili vizuální styl a celou komunikační kampaň včetně merchandisu. Jinak jsme ale designéry nikam netlačili. Výjimkou je samostatný výstavní experiment REDESIGN, kde jsme oslovili autory, aby pro nás vytvořili některý svůj produkt v červeném provedení. Je to poměrně velká výzva – s červenou barvou není jednoduché pracovat, ne všechno vypadá dobře. „ doplňuje Darina.
Zato vy dobře v červené barvě vypadat můžete! Na designSUPERMARKETu je to totiž nepsaný dresscode a my se těšíme až vás tam  uvidíme! Možná se nakonec objevíte v našem designSUPERMARKET streetstyluJ Vidíme se od 4.12. do 8.12. !

Podobné texty

#BRANDLOVEㅣBODE: značka, která získala srdce Harryho Stylese

S novým rokem spouštíme také novou sérii #BRANDFOLIO, ve...

Rina Sawayana – star roku 2023, která září i letos

Japonská zpěvačka, modelka a nyní i herečka Rina Sawayama...

MÓDNÍ VĚŠTBA aneb co bylo a co bude: trendy pro rok 2024

Rok se s rokem sešel a módní svět zažívá...

Zimní Dr. Martens vás v mrazech zahřejí

Dr. Martens s vniřní stélkou v podobě umělého kožichu...