designSUPERMARKET v červené

No a již za pár dní si můžete rovnou odškrtnout další  událost – designSUPERMARKET. Ten se v předvánočním čase hlásí již po sedmé. Málokdo dnes asi ještě tuší, že na začátku to byla vlastně akce studentů UMPRUM.
“designSUPERMARKET založili v roce 2007 studenti UMPRUM za účelem vytvořit akci, kde by mohli mladí designéři prezentovat a prodávat vlastní produkty širší veřejnosti. V té době měl málokdo vlastní showroom, obchod nebo e-shop. Dnes už je to úplně jinak,je výjimkou, pokud někdo vlastní prodej nemá. Jsme však rádi, že se k nám i přesto designéři hlásí” vysvětluje ředitelka festivalu Darina Zavadilová

Troufáme si říct, ze designSUPERMARKET jako jedna z mála akcí prezentuje skutečně profesionální design. Přihlášení autoři podléhají kurátorskému výběru a výsledkem je velká prodejní přehlídka české designérské špičky, k níž v posledních letech postupně přibývají i kvalitní zahraniční designéři. Součástí našeho kreativního týmu jsou mladé osobnosti českého designu. Architekturu má už druhým rokem na starosti studio deFORM – Jakub Pollág a Václav Mlynář a grafiku a celý vizuální styl Jan Kloss a Matěj Činčera. Dbáme na to, aby byl designSUPERMARKET akcí důstojnou pro autory a značky, které prezentuje. “ pokračuje Darina Zavadilová

Program nezačíná a nekončí jen nákupem originální tvorby  a zahřátím se při svařeném víně .Nabízí také kompaktní a nabitý doprovodný program, takže to spíš vypadá, jako když se místní designérská komunita  na chvíli  sloučí a protančí  prodloužený víkend. Kromě prodejných expozic si na designSUPERMARKETu  užijete workshopy, které jsou na programu každý den ( víc tady), výstavu autorských plakátů, výstavu německého, polského a norské designu a nakonec ještě třešničku na dortu v podobě  KOŽBA party, kde jako DJ zahraje taky Veronika Ruppert. Tento rok má designSUPERMARKET ještě jednu novinku – vizuálně si zvolil červenou barvu. „Červené barvě jsme přizpůsobili vizuální styl a celou komunikační kampaň včetně merchandisu. Jinak jsme ale designéry nikam netlačili. Výjimkou je samostatný výstavní experiment REDESIGN, kde jsme oslovili autory, aby pro nás vytvořili některý svůj produkt v červeném provedení. Je to poměrně velká výzva – s červenou barvou není jednoduché pracovat, ne všechno vypadá dobře. „ doplňuje Darina.
Zato vy dobře v červené barvě vypadat můžete! Na designSUPERMARKETu je to totiž nepsaný dresscode a my se těšíme až vás tam  uvidíme! Možná se nakonec objevíte v našem designSUPERMARKET streetstyluJ Vidíme se od 4.12. do 8.12. !

Podobné texty

Jonathan Anderson: jméno, které stojí za novou érou Loewe

Jonathan Anderson je muž kontrastů – tichý introvert, jehož...

Ukrajinská značka KSENIASCHNAIDER: Provokuje a boří hranice mezi realitou a digitálním světem

Think Inside the Box. Motto nejnovější kolekce ukrajinské značky KSENIASCHNAIDER...

Vlna nového začátku. Ve Zlíně se chystá další ročník Fashion Eventu Dotek.

Již potřinácté ovládne Zlín módní akce Fashion Event Dotek....

NEJIKONIČTĚJŠÍ POZVÁNKY NA MÓDNÍ PŘEHLÍDKY

Když jsme poprvé viděli Harryho Pottera, jak dostává obálku...