Nejde o vlasovou kolekci, ale vlastní #identitu

Listujete někdy v kadeřnických časopisech a ptáte se, komu jsou ty účesy, které tam vidíte, určené? Jestli se vůbec najde někdo opravdový, komu by sedly? I tak se možná na věc koukli v Red Salonu a představili svou vlastní vizi vlasové kolekce pod názvem #identita. Kvitujeme, že jde o reálné lidi i účesy, které si dokážeme v běžném životě i na běžné ulici představit. A rádi je tam uvidíme.

#identita

Rádi mluvíme o identitě čehokoli a kohokoli. Už méně jsme si ale jistí tím, jaká je ta naše vlastní. Proč? Je to jednoduché i složité zároveň – do nekonkrétního pojmu se těžko cpou konkrétní věci, přijde nám pak prázdný. To jsme se rozhodli změnit a ukázat vám, že to zas až taková věda není, a tak se #identita stala tématem nové kolekce Red Salonu.

#identita totiž vůbec nemusí být ničím krkolomně komplikovaným. Ani pro nás, ani pro vás. O potřebě jasné #identity ví své třeba Lady Gaga, když zpívá Born This Way, nebo R. L. Stephenson, když psal legendární Podivný případ Dr. Jekylla a pana Hyda.  

#identita je otázkou sebevědomí, sebeurčení, sebelásky. Umíme spravedlivě ocenit svou hodnotu, přirozeně přesvědčit okolí o svých schopnostech, pojmenovat správně sami sebe a v souladu s tím i žít? Dokážeme se nevychloubat, ani se nebát? Měli bychom, jinak náš život nebude stát za moc.

Sociální sítě si nám zvykly diktovat úplně všechno. Od toho, co máme nosit na sobě, přes to, jaké jídlo máme dávat do sebe, až po to, jak dlouho mají naše tělo a mozek spát, abychom se dožili nejméně sto dvaceti. I když se to všechno tváří mnohem důležitěji, ve skutečnosti jde většinou jen o trapné návody, které často vedou k výsledku, jež vám úspěch ani náhodou nezaručí. Mnohem snadněji se stanete obětí než supermanem nebo superženou, a to vy přece vůbec nepotřebujete.

Proto jsme oslovili ty, pro které je #identita samozřejmostí a přirozenou součástí jejich osobností. Líbí se nám, jak vypadají, co dělají, jak se oblékají, jaké mají vlasy. Nenutili jsme jim žhavé trendy, netvořili novou image, jen jsme podtrhli a zdůraznili to, jací už jsou. Prostě jakou mají #identitu. Každý z nich od nás dostal ještě další hashtag, který ho vystihuje.

Nejsou to modelky a modelové, jsou to ti, kteří mají jasný názor na sebe i svět kolem a příliš se neřeší. To nemají zapotřebí, jejich #identita je dostatečně jasná a přirozeně sebevědomá.

#identita není typickou vlasovou kolekcí, jako spíš dlouhodobým projektem Red Salonu. Vždyť #identita není krátkodobou náladou, je životním postojem.

A také není jen osobním pocitem, odvíjí se i od pohledu a pocitu ostatních. Václav Havel jednou řekl: „Porozumět si neznamená přizpůsobit se jedni druhým, ale pochopit navzájem svou identitu.“ Přesně tak.

Podobné texty

#BRANDLOVEㅣBODE: značka, která získala srdce Harryho Stylese

S novým rokem spouštíme také novou sérii #BRANDFOLIO, ve...

Rina Sawayana – star roku 2023, která září i letos

Japonská zpěvačka, modelka a nyní i herečka Rina Sawayama...

MÓDNÍ VĚŠTBA aneb co bylo a co bude: trendy pro rok 2024

Rok se s rokem sešel a módní svět zažívá...

Zimní Dr. Martens vás v mrazech zahřejí

Dr. Martens s vniřní stélkou v podobě umělého kožichu...