Pride v módních kampaních i letos

Podpora LGBTQ+ komunitě v České republice pokračuje v kampaních mnoha značek. Z lokálních Pride podpořili například Lukáš Krnáč nebo Footshop se svou kampaní na společnou koleboraci s italskou značkou slunečních brýlí retrosuperfuture.

Pride na lokálním trhu podpořilo i Zalando, které představilo efekt Augmented Reality (AR) na Instagramu. „​Inkluze a diverzita lidí, životního stylu i přístupu jsou silně zakořeněné v DNA Zalanda,“ říká Dawid Pożoga, Market Lead pro Českou republiku. „​Věříme, že láska je svobodou každého a chceme využít našeho hlasu k vyjádření podpory všem hnutím, která bojují proti diskriminaci. Jako platforma dostupná všude v České republice, jsme se rozhodli, že i Pride by měla být dostupná všem v celé zemi. Proto vyzýváme všechny, aby použili naši speciální rozšířenou realitu a podpořili LGBTQIA+ komunitu,​“ dodává.

Na lokálním trhu představila svou kolekci nebo komunikaci na podporu Pride i značka Converse nebo Levi’s. 

Podobné texty

#BRANDLOVEㅣBODE: značka, která získala srdce Harryho Stylese

S novým rokem spouštíme také novou sérii #BRANDFOLIO, ve...

Rina Sawayana – star roku 2023, která září i letos

Japonská zpěvačka, modelka a nyní i herečka Rina Sawayama...

MÓDNÍ VĚŠTBA aneb co bylo a co bude: trendy pro rok 2024

Rok se s rokem sešel a módní svět zažívá...

Zimní Dr. Martens vás v mrazech zahřejí

Dr. Martens s vniřní stélkou v podobě umělého kožichu...