Rhode pop-up na Mallorce aneb Citronová éra podle Hailey Bieber

Vítejte v plážovém Rhode klubu! Léto ve stylu Hailey Bieber letos nezačalo drinkem u bazénu, ale Lemontini pop-upem značky Rhode na sluncem zalité Mallorce.

Beach club s citronovým nádechem slavil uvedení nové letní kolekce a zároveň i symbolicky otevřel další kapitolu značky. Skincare a beauty brand, který Hailey založila v roce 2022 a proslavila ikonickými balzámy na rty (a matching kryty na telefon!), se totiž nedávno prodal společnosti E.l.f. Beauty za miliardu dolarů. Hailey však i po prodeji zůstává ve vedení jako Chief Creative Officer a Head of Innovation a bude dál dohlížet na kreativní směr značky. A pokud nás něco naučily poslední tři roky, tak že Hailey netvoří jen produkty, ale trendy. Od „glazed donut“ efektu, přes “latte make-up” až po „strawberry girl summer“. A letos? Letos je podle ní v hlavní roli citronová.

Je citronová nová máslově žlutá?

„Butter yellow is played out,” prohlásila Hailey na Instagramu a deklarovala tím barvu letošního léta. Nastupuje citronová. Jasná, energická a svěží. I celý Rhode Summer Club se tak nesl v barvě čerstvě vymačkaných citrusů – od brandových ručníků, nafukovaček či plavek až po občerstvení v podobě lemontini martinis a nanuků Magnum. Existuje snad něco více Insta-friendly?

Nová letní řada Lemontini Summer Kit na to jde od lesa – nebo spíš od citrusových sadů? Obsahuje limitovanou edici produktů: citronově žlutý peptide lip tint, dvě nové verze pocket blush tvářenek (Tan Line a Sun Soak) a merch v podobě krytu na telefon ve stejném odstínu.

Stejně tak i styling odpovídal nové barvě sezóny: Hailey se ukázala ve žlutém setu od Pucci – cardigan se vzorem, sladěné capri kalhoty, martini v ruce a s košíkem plným citronů. Citronová nálada pokračovala i na jachtě, kde nechyběly ani plavky se stejným vzorem, Rhode ručník a šátek s puntíky.

A její beauty look? Nic neříká “opálená jako po dni na pláži“ více než glowy pleť, sluncem políbené tváře, jemně růžová víčka a lesklé rty. Hailey použila produkty: Glazing mist pro přípravu pleti a jako podklad pro make-up; Pocket blush v odstínu Tan Line na tváře a nos; Peptide Lip Shape v odstínu Twist pro konturování rtů; a nakonec Peptide Lip Tint v odstínu Lemontini.

Get the look:

Je marketing silnější než produkt?

Rhode je ukázkový příklad brandu, který ví, že skutečnou hodnotu dnes určuje atmosféra. Zážitek. Emoce. Je to minimalistická péče o pleť zabalená do maximálně promyšleného brandingu – svět, do kterého chcete patřit.

“Our philosophy is to make one of everything really good.“ A právě skrze pop-upy, limitované edice a spolupráce s dalšími ikonickými ženami vytváří něco víc než jen produkty. Rhode není jen balzám na rty, ale celý Rhode svět. Kdo si koupí jejich produkt, ten si vlastně kupuje i část téhle estetiky. Rhode se tak (ze skincare) stává životním stylem. A upřímně? Kdo z nás by se letos nechtěl stát členem Rhode Summer Clubu – alespoň na víkend?

Podobné texty