Znovu se obejmeme

Chceme tomu věřit stejně jako Zalando ve své letošní vánoční kampani – že přijde obětí se s těmi nejbližšími, v tom nejlepším případě už během těchto Vánoc.

 

Hlavní myšlenka naší sváteční kampaně, tj. lidské spojení, se odráží ve způsobu, jakým spolupracujeme s našimi zákazníky. Naší strategií je soustředit se především na sociální sítě, což nám umožňuje spojit se a komunikovat se zákazníky prostřednictvím relevantních příběhů, s nimiž se mohou ztotožnit,“ říká Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing ve společnosti Zalando. K tomu dodává: „Bylo pro nás podstatné adresovat výjimečné okolnosti a nejistotu tohoto svátečního období a zároveň s naší komunitou sdílet pocit naděje a očekávání chvíle, kdy se budeme znovu smět potkávat s našimi nejbližšími.

Podobné texty

Slovensko zažilo světovou módní show

Ve čtvrtek 19. září se na bratislavském Náměstím Svobody...

Bruce Weber: My Education

V Galerii hlavního města Prahy začíná výstava světoznámého fotografa, kterou...

Nejlepší streetstyle trendy z kodaňských ulic

Hlavní město Dánska se v první polovině srpna na...

KVIFF mapping: outfity, které stojí za povšimnutí

Letošní 58. ročník Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech...

Čeští lvi a Oscaři 2024 – víkend filmových ocenění vyvrcholil v noci na pondělí

V sobotu se v pražském Rudolfinu odehrálo předávání cen...