Co se děje ve Fashion Světě?

Bylo by nejen dobré, ale hlavně potřebné, aby se součástí módního průmyslu stalo i přemýšlení o dopadu módní spotřeby. Stejně jako farmářské trhy a bio jídlo, které je pro některé z nás součástí každodenních životů.  Ve Fashion MAP doufáme, že podobně můžeme přemýšlet i o oblečení. Stejně jako my to vnímá i celosvětově známá platforma NJTL, která se od října minulého roku začala věnovat těmto otázkám i na blogu

První z článků si můžete přečíst právě tady. Za nás palce nahoru! Jsme nesmírně rádi, že autorita, jakou pro návrháře NJAL bezesporu je, také vnímá potřebu mluvit o zdrojích, lidské práci, ale i zbytečné krutosti ke zvířatům kvůli maličkostem, jako je nový svetr.

Nemusíte být designér, abyste řešili nové trendy, barvy, střihy a co se bude nosit v příští sezoně. Ve světě existuje spoustu společností, které mapují trendy a snaží se je předpovídat na roky dopředu. Správně – roky. Proč ale potom prodal majitel jedné z největších “forecasting společností na světe” Worh Global Style Network svůj podíl? Odpověď naleznete v tomto článku na must reed portálu business of fashion. Ve zkratce je to jednoduché. Už to nejsou značky, které určují trendy, ale spíše společnost, instagram, internetové blogy a trendsettery. Existuje dnes vůbec něco jako trend?

To, že se naše společnost dostává do bodu, kdy se dá v teplácích klidně nakráčet i na módní přehlídku nebo do restaurace, a v teniskách na běh zase na první rande, je asi jasné. Neustále vznikají nové kolaborace sportovních značek s umělci a evidentně je to oblast módy, která bude stále důležitější. Nový trend health goth (na jejich manifest se můžete podívat například tady) je toho důkazem. Díky tomu vznikají také nové značky, které chtějí svou estetikou obohatit svět “zdravých těl“.  Slogan Outdoor voices nás hodně baví. “Je lepší něco dělat, jako nic nedělat”. Držíme palce!

Pokud vás baví a zajímají mužské přehlídky na londýnském fashion weeku, podívejte se na Dazed &Confused, kde je máte hezky spolu. Rovněž tu naleznete i opis nejnovější kolekce od Christophera Reaburna, se kterým jsme také dělali na Fashion MAP rozhovor- tady. 😉

Poslední tip je pro všechny tvůrce, kteří mají rádi hit hit, ale chtěli by budovat něco fashion. NOAVANUE je přesně ten portál. Chcete mít na sobě fashion kolekci, kterou kdysi v rámci merchandisingu navrhnul Apple? Nic není nemožné. Ukažte svůj nápad (čím více crazy, tím líp) a když dostanete dostatek pushů, je možné, že právě vaše věci spatří světlo světa.  😉

Máte nějaké články, o kterých by měli ostatní rozhodně vědět? Nenechávejte si je pro sebe a pro svoje feedy na facebooku. Pošlete je k nám! silvia@fashion-map.cz

Podobné texty

#BRANDLOVEㅣBODE: značka, která získala srdce Harryho Stylese

S novým rokem spouštíme také novou sérii #BRANDFOLIO, ve...

Rina Sawayana – star roku 2023, která září i letos

Japonská zpěvačka, modelka a nyní i herečka Rina Sawayama...

MÓDNÍ VĚŠTBA aneb co bylo a co bude: trendy pro rok 2024

Rok se s rokem sešel a módní svět zažívá...

Zimní Dr. Martens vás v mrazech zahřejí

Dr. Martens s vniřní stélkou v podobě umělého kožichu...
Předchozí článek
Další článek