Cílem značky je vyrábět vysoce kvalitní jedinečné kousky za přijatelnou cenu a zároveň šetřit životní prostředí. Zaměstnává matky-samoživitelky, které veškerý sortiment společnosti ručně vyrábí. Nutno také zmínit, že je Naja zapojena do programu UNDERWEAR FOR HOPE. Díky němu určité procento výtěžku z každého prodaného kusu putuje nadaci Golondrinas v jihoamerické Kolumbii. Nadace zprostředkovává kurzy šití chudým ženám a poskytuje různé pracovní příležitosti svobodným ženám, které žijí v chudinskýh čtvrtích v Kolumbii, odkud právě sama zakladatelka Catalina pochází. Ke každému nákupu navíc dostane zákazník ručně vyrobený sáček na prádlo z kolumbijských slamů.
Polovina vybraných peněz jde ženám z chudinských oblastí, které vyrábí sáčky, a druhá na vzdělání žen v rozvojových zemích. Catalina se rozhodla se svou firmou pomoci matkám samoživitelkám především proto, že nemají na výběr. Tvrdě dřou, aby zajistily svou rodinu a na výchovu a péči o dětí už jim nezbývá moc času. Ve firmě jsou proto nastaveny flexibilní pracovní podmínky, díky kterým mohou ženy lépe skloubit práci a děti. Každé dítě pracovnice navíc dostává od společnočnosti školní pomůcky, knihy a uniformy.
Značka Naja je pokrokovou nejen z hlediska etického smýšlení. Snaží se totiž zlepšit svět i z hlediska ekologie. Pro potisk používá sublimační a digitální tiskové technologie, neboť jsou ze všech procesů pro tvorbu potištěných tkanin nejšetrnější k životnímu prostředí a zároveň mohou zaručit chemickou a ekologickou nezávadnost. Polovina produkce značky je vyrobena z recyklovaných plastovaných lahví a velká část z ručně sbírané peruánské bavlny.
Zdroj: http://secondround.cz/