Fashion news (15.1.–31.1.17)

V druhé polovině ledna proběhly v Paříži dvě velké fashion události. Řeč je o Paris Mens Fashion week a Paris Haute Couture Fashion week. Takže v podstatě celý leden a možná ještě únor se módní svět věnuje porovnáváním a hodnocením přehlídek, nových trendů a nebo nových talentů. Na výčet všeho, co se na těchto eventech objevilo, tu asi není tolik prostoru, ale můžete se podívat na výběr magazínu Fashionista, který upozorňuje například na Karla Lagerfelda comeback ikonického Channel kostýmku, který nosila sama Coco. John Galiano zase oslnil návrhy pro módní dům Margiela… Pokud vám nebude stačit pouhý výběr, podívejte se na oficiální stránky fashion weeku 🙂

http://fashionista.com/2017/01/fashion-news-you-need-to-know-january-29

http://www.modeaparis.com/en

 

A u fashion weeku ještě chvíli zůstaneme. V rámci Mens fashion week se zrodila kooperace, která všem vyrazila dech. Řeč je o značkách Louis Vuitton a Supreme. Došlo ke spojení jednoho z nejváženějších francouzských módních domů a “skejtové” značky, známé pro své odvážné sportovní oblečení.

Dohromady se daly na první pohled naprosté protiklady! Obě značky mají svou typickou grafiku a přesně to se na mole skvěle doplňovalo! Vuitton i Supreme vědí, jak proměnit zboží v přímo v objekt touhy, to je dělá úspěšnými a to udělalo úspěšnou i společnou kolekci. http://www.telegraph.co.uk/luxury/mens-style/louis-vuitton-collaborates-supreme-autumn-winter-2017-paris/

 

Zatímco většina módního světa se soustředila na pařížské couture přehlídky, výkonný ředitel společnosti Kering  – François-Henri Pinault – se zaměřil na problém odpadu. Společnost Kering – vlastník značek jako jsou Gucci, Stella McCartney a Alexander McQueen – vypustila do světa své cíle na rok 2025! Chce podpořit udržitelnost, hodlá snížit emise oxidu uhličitého a být tak víc ohleduplná k přírodě. Pinault se snaží vyvrátit názor, že udržitelnost a luxus nemůže jít ruku v ruce, i když je toto odvětví postaveno na spotřebě. Více o konkrétních krocích, které hodlá Kering podniknout, se dozvíte zde: https://www.nytimes.com/2017/01/25/fashion/franois-henri-pinault-kering-sustainability.html?_r=0

 

Nejvýznamnější značkou za rok 2016 se stala značka Adidas. Magazín Highsnobiety rozdával své korunky a v kategorii “nejvýznamnější brand” vyhrála právě Adidas. (Druhé místo obsadila značka Supreme a třetí Gucci.) A není se čemu divit, tato značka má za sebou velice úspěšný rok! Nejen, že posunula řadu Originals opět o kus dál, ale navázala spolupráci s Kanye Westem nebo například s Palace Skateboards. Pokud se chcete podívat na vítěze dalších kategorií, jako nejlepší store, nejlepší kolaborace nebo nejlepší tenisky za rok 2016, mrkněte sem: http://www.highsnobiety.com/2017/01/13/crowns-results-2016/

 

Podobné texty

#BRANDLOVEㅣBODE: značka, která získala srdce Harryho Stylese

S novým rokem spouštíme také novou sérii #BRANDFOLIO, ve...

Rina Sawayana – star roku 2023, která září i letos

Japonská zpěvačka, modelka a nyní i herečka Rina Sawayama...

MÓDNÍ VĚŠTBA aneb co bylo a co bude: trendy pro rok 2024

Rok se s rokem sešel a módní svět zažívá...

Zimní Dr. Martens vás v mrazech zahřejí

Dr. Martens s vniřní stélkou v podobě umělého kožichu...
Předchozí článek
Další článek