http://fashionista.com/2017/01/fashion-news-you-need-to-know-january-29
A u fashion weeku ještě chvíli zůstaneme. V rámci Men‚s fashion week se zrodila kooperace, která všem vyrazila dech. Řeč je o značkách Louis Vuitton a Supreme. Došlo ke spojení jednoho z nejváženějších francouzských módních domů a “skejtové” značky, známé pro své odvážné sportovní oblečení.
Dohromady se daly na první pohled naprosté protiklady! Obě značky mají svou typickou grafiku a přesně to se na mole skvěle doplňovalo! Vuitton i Supreme vědí, jak proměnit zboží v přímo v objekt touhy, to je dělá úspěšnými a to udělalo úspěšnou i společnou kolekci. http://www.telegraph.co.uk/luxury/mens-style/louis-vuitton-collaborates-supreme-autumn-winter-2017-paris/
Zatímco většina módního světa se soustředila na pařížské couture přehlídky, výkonný ředitel společnosti Kering – François-Henri Pinault – se zaměřil na problém odpadu. Společnost Kering – vlastník značek jako jsou Gucci, Stella McCartney a Alexander McQueen – vypustila do světa své cíle na rok 2025! Chce podpořit udržitelnost, hodlá snížit emise oxidu uhličitého a být tak víc ohleduplná k přírodě. Pinault se snaží vyvrátit názor, že udržitelnost a luxus nemůže jít ruku v ruce, i když je toto odvětví postaveno na spotřebě. Více o konkrétních krocích, které hodlá Kering podniknout, se dozvíte zde: https://www.nytimes.com/2017/01/25/fashion/franois-henri-pinault-kering-sustainability.html?_r=0
Nejvýznamnější značkou za rok 2016 se stala značka Adidas. Magazín Highsnobiety rozdával své korunky a v kategorii “nejvýznamnější brand” vyhrála právě Adidas. (Druhé místo obsadila značka Supreme a třetí Gucci.) A není se čemu divit, tato značka má za sebou velice úspěšný rok! Nejen, že posunula řadu Originals opět o kus dál, ale navázala spolupráci s Kanye Westem nebo například s Palace Skateboards. Pokud se chcete podívat na vítěze dalších kategorií, jako nejlepší store, nejlepší kolaborace nebo nejlepší tenisky za rok 2016, mrkněte sem: http://www.highsnobiety.com/2017/01/13/crowns-results-2016/