Fashion news (20.12.16–1.1.17)

Oscar de la Renta bude další značkou, která se v novém roce pochlubí novým kreativním ředitelem. Ale nástupci Petera Coppinga budou hned dva. Řeč je o designerském duu Fernandu Garciovi a Lauře Kim. Dvojice se poprvé představí přehlídkou v únoru 2017. Spolupráce je bohužel zastíněna soudním sporem s jinou věhlasnou značkou. Laura Kim pracovala na pozici senior designéra pro značku Carolina Herrera, a když se rozhodla odejít ke konkurenci, vyvrcholilo to žalobou. Herrera žaluje módní dům, jelikož měla s Kim podepsanou konkurenční doložku a ta ji možná zabrání ve spolupráci s Oscar de la Renta. Je tedy otázkou, zda se únorová přehlídka uskuteční pod jejím vedením.

http://bit.ly/2jneEn2

 

V srpnu 2016 oznámil Calvin Klein, že na post nového kreativního ředitele byl jmenován Raf Simons, který tak náhle odešel z módního domu Dior. A na začátku nového roku ho konečně čeká debut! V únoru 2017 bude mít premiéru jeho první kolekce pro Kleina a navíc představí svou vlastní kolekci pánského oblečení a to také v únoru 2017. Je na co se těšit!

 

Jedním z nejočekávanějších filmů letošního roku (tedy aspoň pro nadšence do módy) je životopisný film o Alexandru McQueenovi – návrháři, který je označován za jeden z největších talentů naší doby. Film o britském designérovi, který spáchal sebevraždu v roce 2010, má být uveden na konci roku 2017.

http://bit.ly/2j2fNwU

 

Když Maria Grazia Chiuri debutovala se svou kolekcí pro Dior v březnu 2016, sklidila velký úspěch. A co se týče první komerční kampaně v její režii, pravděpodobně tomu nebude jinak. Chiuri chce posílit postavení žen. Kampaň se soustředí čistě na oblečení a na ženy, které ho nosí. Není zde totiž nic jiného, co by upoutalo pozornost – modelky nepózují s divokými zvířaty ani v nějakých “originálních” lokacích. Jednoduchá kampaň se soustředí pouze na ženy jako osobnosti o oblečení jako takové. Pohrává si s myšlenkou rozdílnosti a srovnávání, paradoxně tím, že do kampaně obsadila identická dvojčata. Na vše se můžeme těšit na jaře 2017, ale některé fotky už si můžete prohlédnout teď: http://bit.ly/2j29Foq

 

Co čeká fashion influencery v roce 2017? Magazín Fashionista.com se zabývá otázkou výdělku fashion bloggerů. Po celá léta je módní svět fascinován výplatami bloggerů, kterým platí značky, aby nosili jejich oblečení. Klasický model, který funguje zcela běžně. Ale pro to, aby vás nějaká značka vůbec oslovila, potřebujete hlavně vysoký počet followerů. Co bylo ale dříve výhodou, může se velice rychle změnit v nevýhodu. Čím vyšší počet followerů blogger má, tím těžší je pro něj udržet zájem těchto milionů fanoušků. Mnohem důležitější složku na trhu začínají tvořit tzv. microinfluenceři – tzn. lidé, kteří mají pod 50.000 followerů, ale často je to ještě mnohem méně. Zatímco sponzorovaný post od nějakého velkého jména se může jevit jako nucený, podobný post od microinfluencera se může zdát více přirozený a tak paradoxně zaujme více lidí. Kam se tedy bude ubírat fenomén bloggerů v roce 2017?

http://bit.ly/2inyWcq

 

Podobné texty

#BRANDLOVEㅣBODE: značka, která získala srdce Harryho Stylese

S novým rokem spouštíme také novou sérii #BRANDFOLIO, ve...

Rina Sawayana – star roku 2023, která září i letos

Japonská zpěvačka, modelka a nyní i herečka Rina Sawayama...

MÓDNÍ VĚŠTBA aneb co bylo a co bude: trendy pro rok 2024

Rok se s rokem sešel a módní svět zažívá...

Zimní Dr. Martens vás v mrazech zahřejí

Dr. Martens s vniřní stélkou v podobě umělého kožichu...