Degradují celebrity labels designérské umění?
Victoria Beckham, Mary-Kate a Ashely Olsen, Jessica Simpson. Ti všichni na základě svých hvězdných jmen vystavili módní značky, které už nebudí jen soucitní úsměvy. Alespoň ne podle posledních výsledků. Značka Jessicy Simpson dosáhla na příjem bilionu dolarů, Rihanna se stává kreativní ředitelkou Pumy a Beyoncé pro Topshop navrhuje atletickou módu. Ať je jejich skutečný zásah do kreativního procesu jakýkoliv, módní brandy nikdy neopomenou toto propojení komunikovat. A jsou to často celebrity, po jejichž zádech se značky šplhají k úspěchu. Jak se proslavil Prabal Gurung? Demi Moore tweetovala „Oh, právě mám na sobě šaty od designéra, který stojí za pozornost.“ A bylo, Prabal Gurung se posléze dostal do 7 nejvyhledávanějších designérů na Google. Ale neohrožuje takhle náhodou nárůst značek založených na jménech ty založené na skutečném talentu? To je novým hot issue na BoF, čtěte, zkoumejte a diskutujte zde: http://www.businessoffashion.com/community/voices/discussions/are-celebrity-labels-good-for-fashion
Podoby prvního odfoceného streetstylu
Shirley Baker. Její práce možná není ve fotožurnalistické síni slávy jako zachycené momenty Cartier Bressona a Roberta Franka, ale pro fashion je její práce klíčová. Jako první fotografka se vydala do ulic zmapovat každodenní život válkou zasaženého Manchesteru a tím vznikl vůbec první streetstyle shot ever! Londýnská The Photographers‘ Gallery teď představuje vůbec první exhibici této pohádky módy v kulisách britské národní obnovy a boje s chudobou.
Více informací tu : http://i-d.vice.com/en_gb/article/shirley-baker-the-first-female-street-photographer
Indonéská batika Lindy Kaplanové
Ve zrychleném světě našla svoje zklidnění. Linda Kaplanová si během dvouročního pobytu na Jávě osvojila v tamějších tkalcovských dílničkách techniku voskové batiky. Techniky, která více než cokoliv vyžaduje trpělivost a soustředěnost a zároveň umožňuje odpoutání ducha a meditace skrze tvorbu ornamentů vycházející z nitra její osobnosti. Zároveň představuje její boj proti rychlovýrobě a stlačování cen. „Když stojí kabát tři stovky, tak je někde někdo, kdo tu cenu zaplatil za nás. A je na nás, jestli ji přijmeme,“ objasňuje Linda svůj postoj.
Info o kurzech voskové techniky s Lindou tu: http://www.naucmese.cz/linda-kaplanova
Další zajímavosti tady: http://www.materialtimes.com/tema-tydne/pod-rukama-1/linda-kaplanova-videt-jak-se-napad-realizuje-v-materialu-je-inspirujici.html
https://www.youtube.com/watch?v=z_Iq4ky2uso
TrueView Ads novým nástrojem fashion marketingu
YouTube představuje nový nástroj s integrací click-to-shop buttonu. Ideální pro fashion! V rámci spuštěných reklam se v průběhu času objevuje možnost prokliku do e-shopu a aktuálního nákupu. „Jedna z věcí, kterých jsme si na chování lidí všimli, byla, že při sledování reklam chodili mimo YouTube a hledali produkt na Googlu a přidávali si produkty do svých seznamů,“ osvětluje produktový ředitel YouTube pan Shackleton.
Zajímá vás více technických informací? Čtěte tu: http://adage.com/article/digital/youtube-adds-click-shop-button-trueview-ads/298702/?utm_campaign=SocialFlow&utm_source=Facebook&utm_medium=Social
Choupette Lagerfeld
Hvězda titulky Vogue Choupette Lagerfeld. Příbuzná ikony Karla Lagerfelda? Nope. Jeho kočičí domácí mazlíček. Choupette má vlastní instagramový účet s tisíci followery. Plus dvě „služebné“, které s ní cestují a o Instagram se jí starají. Choupette má vlastní apartmán, když je s Karlem na cestách. A také, Choupette má od Karla i nabídku k sňatku! „Zatím nelze uzavřít manželství mezi lidmi a zvířaty… Ale nikdy jsem si nemyslel, že se někdy zamiluju tak jako do téhle kočky,“ svěřil se Karl v žertu CNN.
Více catty here: http://fashionjournal.com.au/fashion/features/fashion-outsider-largerfelds-cat-can-afford-house-sydney-so-why-cant-you
A máme to, novinky jsou za námi, nový týden před námi. Enjoy 🙂