Mladá móda a peníze

1. Open calls

Nejenom pro designéry, ale různé mladé kreativce z módního světa, existuje spousta různých příležitostí. Stačí o nich jenom vědět a nebát se, že se vaše přihláška ztratí v moři jiných. O těch nejzajímavějších open calls se můžete dozvědět nejen na naší FB stránce, ale díky platformě NOT JUST A LABEL máte všechny zajímavé open calls na jednom místě. 

Další kultovní web The Business of Fashion začal se zajímavým projektem VOICES. Je to soutěž pro všechny mladé lidi z fashion oboru, kteří ho chtějí posouvat dál. Deset nejvíce inovativních nápadů a přihlášených videí, tedy deset výherců, získá roční spolupráci a dostane možnost potkat se s důležitými jmény v oboru, získat kontakty a hlavně informace. Kdo ví, možná se v dalším ročníku bude nacházet i nějaké jméno z našich končin.

Pro všechny fanoušky inovací a udržitelné módy máme rovnou i deadline. Do 3.4. 2017 se můžete přihlásit do soutěže  ECOCHIC DESIGN AWARD. Soutěž vznikla v Hong Kongu a jejím primárním cílem je nulový odpad při šití a výrobě oblečení. Soutěž je pro všechny designéry z Asie a Evropy. Loni vyhrála polská značka PAT. Kdo to buse letos? 
 

2. Funding

Erasmus pro mladé podnikatele – jedna z možností, o které mnoho mladých podnikatelů neví. A je to veliká škoda! Stačí, když vaše živnost nepřekračuje dobu delší než 3 roky, napíšete byznys plán a hurá do světa! Minimálně hurá do všech krajin Evropské unie. Zajímá vás více jak funding funguje? Kolik peněz můžete dostat a jak to vše vůbec probíhá? Je to opravdu dostupnější, než se na první pohled zdá – mrkněte pro více informací sem!

3. Fashion Week soutěže

Každý rok se lokální designéři mohou zapojit do VAN GRAAF JUNIOR TALENT, organizovanou MBPFW – zdejší mladá krev tak má konečně platformu, kde jejich talent uvidí nejenom profesoři a přátelé, ale i potenciální nákupčí, nebo dokonce investoři.
Na Fashion Week Central Europe  v Budapešti si zase díky Gombold UJRA může mladá generace Střední evropy, Srbska a Chorvatska porovnat své síly a potkat se na velkém mole. Krom mezinárodní pozornosti získá výherce taky balíček podpory rozjezdu kariéry v hodnotě 10 000 EUR.  Více informacíse dozvíte tady.

4. Sponzoring a partnerství s korporacemi

Velké společnosti se čím dál více zajímají o lokální módu, podporu kreativity a budoucnost designu. Po Mercedes Benz, který každoročně dotuje fashion weeky po celém světě, se k iniciativě začínají přidávat i jiné firmy, které na první pohled nemají s módou nic společného. Malboro uspořádalo v Mnichově celý Fashion Vlak s přehlídkou o budoucnosti módy a velká shopping centra mají čím větší zájem o podporu lokálního retailu. Kromě Skandinávie, kde je nakupování designu a lokálních fashion značek součástí kultury, vznikl podobný prostor v jednom z největších nákupních center v sousedním Polsku. Rozhodně jsme zvědaví, jaké další firmy naskočí na tento trend a které to budou myslet doopravdy vážně! V každém případe i tady se mladým designérům a kreativcům otvírají postupně dveře. Vypadá to, že máme před sebou zajímavý rok. A to nás velice těší!

 

 

Podobné texty

Ukrajinská značka KSENIASCHNAIDER: Provokuje a boří hranice mezi realitou a digitálním světem

Think Inside the Box. Motto nejnovější kolekce ukrajinské značky KSENIASCHNAIDER...

Vlna nového začátku. Ve Zlíně se chystá další ročník Fashion Eventu Dotek.

Již potřinácté ovládne Zlín módní akce Fashion Event Dotek....

NEJIKONIČTĚJŠÍ POZVÁNKY NA MÓDNÍ PŘEHLÍDKY

Když jsme poprvé viděli Harryho Pottera, jak dostává obálku...