Módou na pomoc

Ve velkém množství značek se internetový obchod ZOOT snaží nabízet čím dál větší počet brandů, kterým záleží na odpovědnosti produkce, co nás ve Fashion MAP moc baví.   Navíc rozjel dobročinný projekt s lakonickým názvem a poselstvím: DOBRO. 

DOBRO si vždy vybere jeden neziskový počin, pro který zvolí vhodného designéra a nechá vyrobit společně s tiskárnou O.P.Tiger produkty, které mají férový a bio původ (veškeré použité materiály podléhají přísným pravidlům odpovědné výroby). Výtěžek z prodeje jde pak dané neziskovce a často přímo konkrétní činnosti, která zrovna potřebuje největší finanční injekci.

Pro spolupráci na nejnovější kolekci si DOBRO vybralo Vánoční bazar v Mokré čtvrti, který podporuje třeba programy proti šikaně nebo boj proti drogám. Design navrhla Aňa Geislerová a šla na to velmi autenticky. Ze své skříně vytahala totiž věci z bazarů – hlavně staré hračky a šeredné dekorativní předměty (ke kterým má člověk někdy pevný vztah a trochu se za to stydí). Aniny sestry přidaly pár svých nejmilejších kousků a vše se nafotilo a natisklo na trička, tašky nebo bryndáčky – jak se zdá mateřství v této kolekci Aňa rozhodně nezapře.

Super dekadentním kouskem je hlava právě zmiňovaná panenky,( které se dnešní děti budou asi bát,ale nám připomína bezstarostné časy) nebo mončičák. ( Také jste tyto hračky tahali sebou všude? )  
K bílé sošce medvěda říká sama Aňa Geislerová: 
Tenhle medvěd je klasikou našeho dětství. Měli jsme ho u babičky v pokoji, kde bylo starý rádio a kde jsme v neděli po oběde poslouchaly rozhlasovou pohádku. To už je opravdu vzpomínka z jinýho století. A vždycky sem si představovala, že v tom modrým popelníčku plavu.“
Kolekce je plná praktických věcí trochu jinak. A o tom má móda být – nositelná, ale zábavná a inovativní. A pokud ještě pomáhá dobré věci, nejde ji nepodpořit. Co takhle něco dobrého od Ježíška?

P.S. Vánoční bazar už je sice za námi, ale 20.12. se koná ještě pověstná kalba v Lucerně, Snesitelná lehkost pití, kde vystoupí mnoho zajímavých osobností a výtěžek z prodaných vstupenek jde samozřejmě také na charitu. Takže to berte jako tip na kulturní předvánoční večer:) 

Podobné texty

#BRANDLOVEㅣBODE: značka, která získala srdce Harryho Stylese

S novým rokem spouštíme také novou sérii #BRANDFOLIO, ve...

Rina Sawayana – star roku 2023, která září i letos

Japonská zpěvačka, modelka a nyní i herečka Rina Sawayama...

MÓDNÍ VĚŠTBA aneb co bylo a co bude: trendy pro rok 2024

Rok se s rokem sešel a módní svět zažívá...

Zimní Dr. Martens vás v mrazech zahřejí

Dr. Martens s vniřní stélkou v podobě umělého kožichu...
Předchozí článek
Další článek