Kolekce se překvapivě odehrává ve dvou rovinách. Na první pohled je patrný minimalistický styl i styling s dívčí linií. Áčkově rozšířené sukně, šaty i kabátky, košile s límečkem, to vše v minimalistické barevnosti zimy, bílé, modré a šedé, výraznější členění je patrné jenom u střihového řešení kalhot. Jakoby se jednalo o kolekci určenou pro trávení volného času „dívek z internátu“. Ale tak, jako se rafinovanost mladých slečen ukazuje až časem, i tato kolekce nabízí další možné interpretace a náhledy.Na druhý pohled se kolekce vzdává minimalistického zaměření, rozvíjí koncept studené zimy a bravurně si hraje s materiály. Jasně patrné A-linie je dosaženo použitím záhybů, průstřihů a vsadek v zádových částech modelů. Vlastnosti saténového přoševu i dalších materiálů umožňují oděvům trčet i vlát, vrstvy kloužou jedna po druhé a odhalují se postupně a náhodně jako vrstvy sněhu za ostrého větru. Vrstvení je důmyslně využito i u košil z jemného popelínu. Zatímco na molo vcházely dívky v mírně sportovních modelech, zpět do zákulisí odcházely královny (motiv pláště, honzíku), andělské bytosti (motiv křídel) a dospělé ženy (odhalená záda).Orsolya ukázala zimu jinou, než kdokoli jiný. Jakoby v jejich modelech byla zakletá mrazivá, jasná rána, ledové kry i rampouchy na římsách a ostré krystalky sněhu, které bodají do tváře. Zima, do které vcházíme jako hravé dívky ale vracíme se sice prokřehlí a ojínění, ale o to silnější a dospělejší. Kontrast mezi ostrou bílou barvou šatů a kabátků a posledním modelem, pelerínou z polštářů naplněných peřím doplněnou o košilové šaty (a dřevěný doplněk), přesně ilustruje pocity, které dobře známe z vlastních zimních dobrodružství.