Peek & Cloppenburg otevřel svůj šestý obchod v České republice

Peek & Cloppenburg pokračuje ve své expanzi v České republice otevřením šestého obchodu, který se s rozlohou 3200 metrů čtverečních nachází v Centru Černý Most, živém a moderním nákupním centru v Praze. Během prvního víkendu mohou zákazníci využít slevu 20 % na celý sortiment, která platí pro členy věrnostního programu nebo pro ty, kteří se jimi stanou. Pro všechny je připraven i doprovodný program – na místě nebude chybět DJ, beauty lounge, nápoje, káva a sladkosti.

Peek & Cloppenburg v Centru Černý Most nabídne na jednom patře oddělení dámské a pánské módy s výběrem asi 100 mezinárodně uznávaných módních značek pro ženy a muže, jako jsou Polo Ralph Lauren, Boss, Joop!, T. Hilfiger, CK Calvin Klein, Baldessarini, Marc O’Polo, Levis, Tommy Jeans, Guess, Lauren Ralph Lauren, Marc Cain, Jake*s Woman, Armani Exchange, HUGO, Calvin Klein Jeans, Review a mnoho dalších.

Cílem firmy je umožnit zákazníkům vytvořit perfektní outfit pro každou příležitost a v jakémkoliv stylu. Díky pečlivě koordinovanému sortimentu a mixu populárních vlastních značek se známými mezinárodními brandy si na své přijde opravdu každý. Nové uspořádání pak poskytne optimální orientaci a nabídne inspiraci prostřednictvím různorodých produktů. Další speciální oblastí je sportovní móda pro mladou cílovou skupinu vhodná pro každodenní nošení, která je absolutním trendem.

Peek & Cloppenburg tak plní svou strategii investic do maloobchodu. „Jsme rádi, že investujeme a otevíráme náš 6. obchod v České republice. I po tolika letech působení P&C v České republice se díváme dopředu a nadále expandujeme a zlepšujeme naši obchodní činnost,“ říká Mario Feist, regionální ředitel prodeje ve společnosti Peek & Cloppenburg.

Společnost P&C je zastoupena v 16 zemích včetně Německa, Rakouska, Švýcarska, Nizozemí, Polska, Chorvatska, České republiky, Maďarska, Lotyšska, Litvy, Rumunska, Slovinska, Slovenska, Bulharska, Srbska a Belgie.

Od 7. září až do konce víkendu nabídne Peek & Cloppenburg v rámci oslav otevření nového obchodu svým zákazníkům skvělou zábavu – make-up stánek, DJ, osvěžující nápoje a kávu. Kromě toho získají noví i stávající členové věrnostního programu od 7. do 10. září exkluzivní slevu 20 % na celý sortiment.

Podobné texty

#BRANDLOVEㅣBODE: značka, která získala srdce Harryho Stylese

S novým rokem spouštíme také novou sérii #BRANDFOLIO, ve...

Rina Sawayana – star roku 2023, která září i letos

Japonská zpěvačka, modelka a nyní i herečka Rina Sawayama...

MÓDNÍ VĚŠTBA aneb co bylo a co bude: trendy pro rok 2024

Rok se s rokem sešel a módní svět zažívá...

Zimní Dr. Martens vás v mrazech zahřejí

Dr. Martens s vniřní stélkou v podobě umělého kožichu...