Po vzoru světových metropolí se v Praze objevila velkoformátová plocha s 3D billboardem nebo chcete-li, s deformovanou realitou. Přinesla ji značka Converse, která touto formou představila na ploše dvanáct krát pět metrů svou novou siluetu Chuck Taylor All Star Cruise. Je škoda, že podobné moderní plochy si neužijeme i v místech, kde proudí spousta lidí a kde by podobné umění – ano, opravdu jde spíše o umění – bylo viditelné tak, jak si zaslouží.
Converse na projektu, který se představil v rámci poslední edice Mercedes-Benz Prague Fashion Week spolupracovalo s Miki Nemčekem, slovenským Art Directorem a 3D umělcem, který stojí třeba za podobnými bigborady Red Bullu po celém světě. “Jsem rád, že mohu konečně představit svoje 3D animace i v Čechách a to právě v této podobě. Zrovna Converse nabízí perfektní objekt, který jsem mohl rozpohybovat a nabídnout tak cool prezentaci s vizuálním přesahem.” upřesňuje svoji motivaci Miky.
Propojení módy a technologií je trendy nejen co se funkčnosti týče, ale nabízí i nepřeberné množství inspirace a vizuálně bohatých objektů. V tomto případě posloužil jako objekt animace nový model od značky Converse se jménem Chuck Taylor All Star Cruise. Bota vychází ze skejtového dědictví Converse a naznačuje hravost a nové a nečekané designy se kterými brand tak rád přichází.
Daniela Bacílková, lokální brand manažer Converse, doplňuje: “Máme z této spolupráce obrovskou radost, protože se nám podaří v Praze představit novou siluetu právě v této podobě, navíc na lokální a respektované události, jakým je právě pražský Mercedes-Benz Prague Fashion Week.”