Verlein, Freshlables a Taťána G. Brzobohatá pro Zuzanu Kubíčkovou

Lokální scéna je aktuálně bohatá na novinky. Co nás v poslední době potěšilo?

Kampaň Zuzany Kubíčkové a její značky POP s s Miss world, českou topmodelkou a zakladatelkou Nadace „Krása pomoci” Taťánou Gregor Brzobohatou k nové kolekci nočního oblečení značky Pop. Ta obsahuje klasický propínací kabátek, top na ramínka, top ve střihu volnějšího trička, dlouhé kalhoty a šortky. Vše z hladkého a lehkého hedvábí.
Jednotlivé kusy jsou dostupné ve čtyřech barevných variantách a jsou volně kombinovatelné, doplněné o župánek v kimonovém stylu. Návrhářka vůbec poprvé přichází i s pánskými modely – pyžamem s dlouhými nohavicemi a klasickým propínacím kabátkem a pánským županem také z hedvábí. Ideální vánoční dárek, co myslíte? Značka navíc slibuje dodání zboží v dárkové krabičce s mašlí.

Fandíme lokálním značkám doplňků, ať už jde o ty zaběhnuté jako Alex Monhart, Yrnche nebo kabelky od Vivien Babicové nebo nováčky jako například značku Verlein. Ta debutovala v rámci poslední edice Mercedes Benz Prague Fashion Week svou kolekcí Cinch, kde značka představuje tři základní styly, které vzájemně pojí praktičnost, nadčasový design a poctivé zpracování. Charakter produktů je stavěn na použitých materiálech, kterými jsou hovězina s povrchem „pebble grain“ a kontrastující měkká semišová kůže v interiérech výrobků.  Kolekci tvoří elegantní a prostorná kabelka Tote s názvem Julia, praktická crossbody kabelka s klopou Ana, a mini-peněženka Inés na karty a mince s odnímatelným páskem. Citlivě volená barevnost těchto minimalistických výrobků je podobně univerzální jako jejich tvary.  Nechybí odstíny smaragdově zelené, čokoládově hnědé, klasické černé, taupe či svěží levandulové. Při příležitosti představení značky na Mercedes-Benz Prague Fashion Week Verlein uvedl také mini verzi své nejprodávanější kabelky Ana crossbody ve dvou nových odstínech, a to v bílé a temně zelené.

Freshlables mají nový pop up s udržitelnou módou, který najdete na pražské Letné. Je tu k dostání výběr oblečení, batohů, obuvi a designových doplňků od udržitelných značek, kterých má Freshlabels v nabídce už přes 30. Pop-up bude sloužit také jako výdejní místo pro objednávky z e-shopu. Po Vánocích se prostor začne předělávat na stálý Freshlabels Sustainable Store, který se znovu otevře na jaře 2020. My se ale nejvíc těšíme na kolekci od Ciny Marcinkové, kterou jsme už zahlédli na sociálních sítích.

Foto: archiv značek

Podobné texty

Fascinace AI, důraz na upcycling a oslava individuality | MBPFW DAY 1

Nikdo by po přečtení programu na páteční zahajovací večer...

#BRANDLOVEㅣBODE: značka, která získala srdce Harryho Stylese

S novým rokem spouštíme také novou sérii #BRANDFOLIO, ve...

Rina Sawayana – star roku 2023, která září i letos

Japonská zpěvačka, modelka a nyní i herečka Rina Sawayama...

MÓDNÍ VĚŠTBA aneb co bylo a co bude: trendy pro rok 2024

Rok se s rokem sešel a módní svět zažívá...

Zimní Dr. Martens vás v mrazech zahřejí

Dr. Martens s vniřní stélkou v podobě umělého kožichu...