Jak “ prodat” kreativní duši?

Artspeak je agentura, která působí v oblasti módy, umění a designu. Toto léto se její team rozhodl podělit o své zkušenosti a to nás moc baví. Hlavním cílem je to, aby začínající značky a kreativci vystoupili ze svých ateliérů, představili tvorbu okolí a objevovali se víc na stránkách časopisů a v médiích.

Pokud tedy máte chuť dozvědět se něco víc o tom, jak funguje Public Relations, česká mediální scéna a práce novinářů, zapište si termíny 25. července nebo 29. srpna. Můžete se dozvědět, co ve skutečnosti znamená PR, jaký je rozdíl mezi ním a reklamou, jak dostat svou značku do povědomí, jak vznikají vztahy s novináři, nebo jak udržet pozornost, a jak připravit materiály, které novináře opravdu zajímají. Příhlasit se můžete tady. 

Pokud rádi soutěžíte, ve Fashion MAP vás potěšíme jedním vstupem na červencový seminář. Stačí, když budete tento článek shareovat z naší FB page ( veřejně – abychom o vás věděli) na vašem profilu, a pak se jen těšit, jestli se na vás usměje ARTSPEAK štěstí. 🙂 

Všichni kreativci, architekti, značky, mladí marketéři a další kreativní profese, nezapomeňte pro více informací mrknout i na FB akce.

Podobné texty

Fascinace AI, důraz na upcycling a oslava individuality | MBPFW DAY 1

Nikdo by po přečtení programu na páteční zahajovací večer...

#BRANDLOVEㅣBODE: značka, která získala srdce Harryho Stylese

S novým rokem spouštíme také novou sérii #BRANDFOLIO, ve...

Rina Sawayana – star roku 2023, která září i letos

Japonská zpěvačka, modelka a nyní i herečka Rina Sawayama...
Předchozí článek
Další článek