Jak “ prodat” kreativní duši?

Artspeak je agentura, která působí v oblasti módy, umění a designu. Toto léto se její team rozhodl podělit o své zkušenosti a to nás moc baví. Hlavním cílem je to, aby začínající značky a kreativci vystoupili ze svých ateliérů, představili tvorbu okolí a objevovali se víc na stránkách časopisů a v médiích.

Pokud tedy máte chuť dozvědět se něco víc o tom, jak funguje Public Relations, česká mediální scéna a práce novinářů, zapište si termíny 25. července nebo 29. srpna. Můžete se dozvědět, co ve skutečnosti znamená PR, jaký je rozdíl mezi ním a reklamou, jak dostat svou značku do povědomí, jak vznikají vztahy s novináři, nebo jak udržet pozornost, a jak připravit materiály, které novináře opravdu zajímají. Příhlasit se můžete tady. 

Pokud rádi soutěžíte, ve Fashion MAP vás potěšíme jedním vstupem na červencový seminář. Stačí, když budete tento článek shareovat z naší FB page ( veřejně – abychom o vás věděli) na vašem profilu, a pak se jen těšit, jestli se na vás usměje ARTSPEAK štěstí. 🙂 

Všichni kreativci, architekti, značky, mladí marketéři a další kreativní profese, nezapomeňte pro více informací mrknout i na FB akce.

Podobné texty

Jaké make-up trendy ovládly TikTok?

S příchodem chladnějších měsíců obměňujeme nejen naše šatníky, ale...

Laformela Main Line a nabitý módní podzim

Praha zažívá podzimní módní orgie. Po strhujícím debutu Radky...

Officina: prostor pro fantazii a měkkou zbroj rytířky

Po prvním představení na loňském Designbloku navazuje Tereza Rosalie...

Radka Sirková se vrací s kolekcí pod vlastním jménem

Módní designérka Radka Sirková známá ze svého působení ve...

Slovensko zažilo světovou módní show

Ve čtvrtek 19. září se na bratislavském Náměstím Svobody...
Předchozí článek
Další článek