Každodenní luxus

Co v dnešní době vlastně znamená luxus? Volný čas, zpomalení, útěk do přírody, večer z přáteli? Pro každého něco jiného. Luxus tedy není nutně synonymem pro materiálno jak by si mohl někdo myslet, určitě ne v nové kampani Zalanda, kde kontrastují luxusní značky s exteriéry přírody a příběhy obyčejných lidí.

Kampaň chce inspirovat a upozornit, že se Premium sekce na Zalando stává sekcí Designer. Je to celkem logický krok, protože málokdo hledal za Premium právě taková jména jako je Victoria Beckham nebo Mary Katranzou. A právě ona v nabídce nechybí. Stejně jako naši oblíbení severští minimalisté a bojovníci za udržitelnější módní průmysl Fillippa K nebo Bruuns Bazaar.

Jsme zvědaví, co dalšího nás na Zalandu čeká. Už teď je ale jasné, že tato platforma se vydala směrem, který nás baví.

Podobné texty

Charli XCX a její style evolution

Nepřehlédnutelné, drzé a zapamatovatelné. Tak kritici hodnotí album brat...

Narozeninový LOOKBOOKㅣhvězda TikToku Madeline Argy a její y2k móda

Mnoho lidí jí přezdívá druhá Emma Chamberlain. A není...

KVIFF mapping: outfity, které stojí za povšimnutí

Letošní 58. ročník Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech...

Nástupní kolekce českých olympioniků od Jana Černého přinesla svěží vítr

Zaujmout celý svět během krátkých deseti vteřin je náročný...

HAILEY BIEBER a její letní food-themed beauty trendy

Asi bychom těžko hledali známější osobnost v oblasti virálních...