Každodenní luxus

Co v dnešní době vlastně znamená luxus? Volný čas, zpomalení, útěk do přírody, večer z přáteli? Pro každého něco jiného. Luxus tedy není nutně synonymem pro materiálno jak by si mohl někdo myslet, určitě ne v nové kampani Zalanda, kde kontrastují luxusní značky s exteriéry přírody a příběhy obyčejných lidí.

Kampaň chce inspirovat a upozornit, že se Premium sekce na Zalando stává sekcí Designer. Je to celkem logický krok, protože málokdo hledal za Premium právě taková jména jako je Victoria Beckham nebo Mary Katranzou. A právě ona v nabídce nechybí. Stejně jako naši oblíbení severští minimalisté a bojovníci za udržitelnější módní průmysl Fillippa K nebo Bruuns Bazaar.

Jsme zvědaví, co dalšího nás na Zalandu čeká. Už teď je ale jasné, že tato platforma se vydala směrem, který nás baví.

Podobné texty

Fascinace AI, důraz na upcycling a oslava individuality | MBPFW DAY 1

Nikdo by po přečtení programu na páteční zahajovací večer...

Čeští lvi a Oscaři 2024 – víkend filmových ocenění vyvrcholil v noci na pondělí

V sobotu se v pražském Rudolfinu odehrálo předávání cen...

Šance pro české i slovenské designéry: Zalando Visionary Award

Mít přehlídku na kodaňském týdnu módy (CPHFW)? Sen, který...

#BRANDLOVEㅣBODE: značka, která získala srdce Harryho Stylese

S novým rokem spouštíme také novou sérii #BRANDFOLIO, ve...