Odivina tečka na začátek

Odivi je jedna z českých značek, která  podle nás odráží příchod nové generace návrhářů a startuje moderní druh české módy všeobecně. Je to spojení dvou navzájem se prolínajících prvků, bez kterých nemůže dobře fungující značka existovat. Marketing, strategie a kvalitní návrhy.

Na prezentaci nové letní kolekce Ďubik nechybělo ani jedno. Idea, která stojí za kolekcí, se odvíjí od tečky – ďubika, který je koncem věty, ale vlastně začátkem té nové. Prolíná se i do střihů a detailů návrhů. Kruh jako aplikace nebo tvary se přeložený v Odiviném jaru nosí kolem pasu jako ledvinka, je přetransformovaný i do neoprenových kruhových sukní, obloukových zakončeních na kabátcích a do jemného řasení.

Odivina nová kolekce si pohrála i s pantone. Ideu kolekce doplňuje i jednotnost a vzájemná prolínavost barev. Možná se zdá, že tyto neutrální barvy  jsou nenápadné, ale právě ty dělají kolekci jemnou a lehce kombinovatelnou s jinými kousky oblečení, které již máte doma. Pro milovníky minimalismu a norm-coreu jsou však tyto sterilní barvy a střihy spíše způsobem vyjádření vlastní estetiky a svou “jednoduchostí“ působí zároveň jako statement pieces. Odivi si tak svou tvorbou pohrává současně s dvěma typy zákazníků. S těmi, co hledají doplněk a nenápadné věci do šatníků a s těmi, kteří mají odlišný edgy vkus. Celkový feeling kolekce podtrhuje i vizuální prezentace .

Lookbookové fotky pro značku nafotil Jan Grombiřík a o lifestylové se postarala Le Monika, která s Odivi spolupracuje již několikátou kolekci. Odivina kolekce je jako čisté plátno, někdy doslova. Dává možnost přizpůsobit ho vaší osobnosti. Můžete díky němu vyjádřit více, než barevnými kombinacemi nebo okázalými potisky. Můžete ho “nabarvit“ svou osobností.

Odivi ví, že každá značka potřebuje své PR a Marketing. Před přehlídkou, jako i po ní, komunikoval celý team značky profesionálně, ale autenticky a bez póz s novináři i s blogery. Na přehlídce jste si mohli kousky z kolekce osahat a rovnou i zakoupit. Moc nás bavilo dotažení i těch nejdrobnějších detailů. Třeba jako foursquare, kdy jste mohli za checking dostat při nákupu slevu nebo obří  promítaní fotek. Následná afterparty nebyla jenom povinnou “jízdou”. Bylo to potkání se s přáteli, s mladými, modernými lidmi, kteří se díky Odivi dozvědí více o lokální tvorbě. Možná díky její značce se pak budou poohlížet i po jiných a naučí se vnímat domácí tvorbu jako alternativ k řetězcům.
 

Odivi je rozhodně skvělým příkladem pro jiné mladé návrháře a tuzemské značky, a když se ví jak nato, dá se i u nás udělat úspěšná mladá značka, která nefunguje jenom v časopisech nebo na “červeném koberci”. Ve Fashion MAP jsme si rozhodně našli své favority a nemůžeme se dočkat, až si v jejich modelech vyrazíme užívat léto. 

Podobné texty

#BRANDLOVEㅣBODE: značka, která získala srdce Harryho Stylese

S novým rokem spouštíme také novou sérii #BRANDFOLIO, ve...

Rina Sawayana – star roku 2023, která září i letos

Japonská zpěvačka, modelka a nyní i herečka Rina Sawayama...

MÓDNÍ VĚŠTBA aneb co bylo a co bude: trendy pro rok 2024

Rok se s rokem sešel a módní svět zažívá...

Zimní Dr. Martens vás v mrazech zahřejí

Dr. Martens s vniřní stélkou v podobě umělého kožichu...
Předchozí článek
Další článek